pondělí 27. dubna 2009

Projížďka na kole a kilo je dole :-)

V podvečer jsem se vypravil na kolo. Jeli jsme spolu s přítelkyní a tak to byla spíš klidná vyjížďka než závod. Před vyjížďkou jsem si stoupl na váhu, abych si ověřil svých 104,7 kg. Ujeli jsme 20 km a dali si nanuk s kofolou. Na závěr jsem ještě vynesl kolo do šestého patra, což byl asi největší výkon. Zatracený výtah! A váha? Na projížďce jsem vypotil 1 kg, tedy na váze se mi ukázalo povzbudivých 103,7 kg.

Jasně, vím, že jsem hlavně vypotil tekutiny a vážil jsem se před napitím. Na druhou stranu to pro mě byl pohyb po několika týdnech. Jo, jo takhle špatně jsem na tom se svým pohybem byl. Tedy doufám že byl....

Ještě jsem si teď dal jablko, večeři jsem si odpustil. Jsem zvědav na ranní vážení!

2 komentáře:

  1. Držím palce s hubnutím! Kolo je super, ještě lepší na hubnutí je údajně běh.

    A s tou kofolou pozor, já jsem stihl 4 měsíce díky kofole a pizze přibrat 10 kilo! Člověk nemusí hned držet dietu, stačí vynechat přeslazené věci a hodně sportovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, sport je základ, ale při váze nad 100 kg už začíná být nebezpečný :-)

    OdpovědětVymazat

 
optimalizace PageRank.cz