čtvrtek 30. dubna 2009

Když prší tak nehubnu!

Včera jsem pokračoval v lehčí stravě, měl jsem jen oběd (snídani jsem nestíhal) a pak zase 3 půlky chleba s vlákninou. Někde mezi tím kafe bez cukru i mléka a bio müsli tyčinku. Dnes vážím stejně jako včera 102,3 kg. Co sem tedy včera jedl?

snídaně - nestíhal jsem
oběd - těstoviny se sýrem (velmi vydatné a tučné)
svačina - meruňková bio müsli tyčinka
večeře - 3 půlky chleba vitalinea s tvarohovou pomazánkou

Nápoje - 0,8 Kofoly, jedno kafe bez cukru a mléka, spousty neslazeného čaje

Abych to trochu vysvětlil. Normálně jsem za den vypil 2-3 kávy s dvěma lžičkami cukru a mlékem. Takže jedno kafe bez je velkej úspěch. Ta Kofola mě mrzí, ale na obědě neměli nic jiného a do menších sklenic Kofolu nedávali.

A co má s hubnutím společného déšť? Včera úplně všechno. Chtěl jsem večer jít běhat, protože mám vyzkoušeno, že když snížím příjem energie a zvýším výdej hubne se jedna radost. No jenže včera celej den lilo jak zkonve, tak z běhání nebylo nic. V podstatě jsem celý den seděl na zadku a ťukal do klávesnice. Jo ještě jsem vytřel chodbu, tak tam jsem se trochu zapotil. Doufám, že dneska si to déšť rozmyslí a já budu moc zařadit běhání. Kdybych byl včera už jsem dnes mohl mít pod 102 kg.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
optimalizace PageRank.cz