neděle 26. dubna 2009

O mě, hubnutí a totmo blogu

Po té co jsem několik let bojoval s nadváhou jsem dospěl do bodu kdy se nadváha přehoupla do obezity a co hůř i přes několik pokusů zhubnout roste moje váha pořád dál a dál. V tento moment vážím už téměř neuvěřitelných 106 kg. Můj současný Body Mass Index (BMI) je 32,77, což podle tabulek znamená obezitu prvního stupně se zvýšenými zdravotními riziky. Zdravotní rizika se zatím projevují mimo jiné tím, že nedoběhnu tramvaj, vyjít jakýkoli počet schodů mi začíná činit potíže, zadýchávám se a potím. Také mě často bolí záda a hlava a při jakékoli aktivnější činnosti nestíhám z dechem.

Proto jsem se rozhodl, že se konečně zbavím svých přebytečných kilogramů, které jsem získal zhruba během posledních 5 let. Moje normální váha, tedy váha při které jsem se cítil dobře, byla 75 kg, takže stanovení cílové váhy bylo snadné. Chci zhubnout 30 kg!

Protože jsem se během posledních let několikrát neúspěšně pokoušel zhubnout, rozhodl jsem podpořit moje hubnutí tímhle blogem, kde budu zveřejňovat jak se mi hubnutí daří nebo nedaří. Doufám, že mě bude pravidelné psaní blogu motivovat k tomu abych to vydržel a nevzdal. Třeba to budou i vaše komentáře co přispěje k tomu abych to před více očima dokázal.

Těšte se na fotky, váhu, jídelníček a další zkušenosti, které doufám během shazování přebytečných kilogramů získám. Můj tajný cíl je zhubnout prvních 20 kilo do prázdnin, ale nevím zda je to vůbec možné.

10 komentářů:

  1. Hele fakt drzim palce...taky s tim bojuju:( nevzdavej to:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, budu se snažit!

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu do toho s tebou, tedy pokud smmím? :-))
    . Take jsem nabrala to co ty. Sama na to nemám, budu tvůj blog pravidelne navstevovat s tim rozdilem, že ja začínám zitrkem. Ahoooj. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to mě těší, pokud to pro tebe bude trochou inspirace. Držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. inpirace to pro mne rozhodne je!!! poud chceš, více na susi.susi@centrum.cz. dík ahoj

    OdpovědětVymazat
  6. jj, a držim ti palce chlape. ))))

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, přesně to bych potřebovala i já, jsem těžší o 30 kilo než před pěti lety... Mohu se zeptat jak na to hubnutí jdeš? Jídelníček, sport atd...
    Napíšeš mi třeba na Corilin@seznam.cz
    Díky

    OdpovědětVymazat
  8. Držíme palce! 30 kg nic není, to spadne samo, když začneš správně jíst a trochu cvičit! ;)

    OdpovědětVymazat

 
optimalizace PageRank.cz