úterý 28. dubna 2009

Lehká snídaně - změna jídelníčku

Když jsem se rozhodl, že už se svojí příšernou váhou zatočím, tak mi bylo hned jasné, že je třeba snížit příjem kalorií a zvýšit jejich výdej. Z předchozích neúspěšných pokusů vím, že pouze zvýšení výdeje nefunguje. Jak to? Jsem prostě rozjeděnej natolik, že když zvýším výdej, tak maximálně přestanu tloustnout, ale hubnout nezačnu.

Kdysi jsem držel sedmidenní půst, to jsem měl normální svoji váhu, a celých 7 dní jsem nejedl. Pamatuji si, že pokud si tělo zvyklo, že ráno nedostane obvyklý přísun snídaně, ale pouze sklenici studené vody, tak se tomu přizpůsobilo. Asi čtvrtý den mě hlad přešel. Od té doby jsem držel několik jednodenních či vícedenních půstů a z nich mi zůstala tahle zkušenost. Pokud jeden den vynecháte úplně jídlo, druhý den toho sníte méně než jindy. prostě se to do vás nevejde - "zmenší" se vám žaludek. Nejsem žádný odborník na stravování nebo diety, takže to je jen moje osobní zkušenost.

Z toho co jsem psal výše jsem si pro mé hubnutí odnesl jednu věc. Ubral jsem z ranní porce při snídani. Například dnes jsem měl jen krajíc a půl chleba s vlákninou a slabý nátěr tvarohové pomazánky. Hodím sem ke snídani večer nějaké fotky.

2 komentáře:

  1. Ahoj, teda fandím ti, ale takhle nikdy nezhubneš. Ze zkušenosti vím, že čím míň jídla do sebe nacpeš tak se ti sice scvrkne žaludek že druhý den toho tolik nesníš - to jo. Jenže si rozhodíš systém spalování energie a tělo si začne ukládat tuky (a to tak že všechny co sníš) a bude trávit svaly. Pak máš dojem že hubneš, ale stačí jednou "uklouznout" a máš to zpátky a hned dvakrát plus tělo se začne bát dalšího šoku a prostě nehubneš. Nic ve zlém - přeju ti aby ti to vyšlo, ale jestli vážně chceš zhubnout tak trochu přemýšlej, protože tohle co píšeš je jak vystřižený z blogu 15ti leté začínající anorektičky. Pokus se jíst zdravě a často aby metabolismus pořád "běžel" a spaloval. Jídlo je 70% hubnutí, cvičení dělá ten zbytek. Hodně zdaru a nespěchej na to.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to nevim ale zaručený způsob je ten že můžeš jíst co chceš ALE! jen do 5 až 6 hodin a ráno před snídaní tělo propláchniout dvěmi až třemi loky vody:-)

    OdpovědětVymazat

 
optimalizace PageRank.cz